Cat de importanta este prioritizarea activitatilor? Interviu cu owner-ul unui blog

In fiecare seara fac o lista de task-uri pentru a doua zi. Le scriu pe o hartie care sta pe biroul meu, mereu la vedere. Imi place sentimentul de a traversa sarcinile din lista respectiva, iar asta ma ajuta sa raman concentrata asupra elementelor importante pe care trebuie sa le fac. Cand nu stiu ce este important, ma uit la lista mea si ma concentrez din nou sa nu ramana vreun task urgent care mi-a scapat. Daca unele sarcini sunt prea indelungate sau sunt in listazilnica, va recomand sa va impartiti timpul. Am facut un program zilnic pentru mine si incerc foarte mult sa-i raman fidela.

Iata cum arata:

8 dimineata:  bauturi racoritoare, intinderi si meditatie. Asigurati-va detoxifierea cu un ceai din plante.
9 am-10 am: Stretching si mic dejun. Verificati e-mailurile.
10 am-2pm: Editati si scrieti articole pentru acea saptamana.
12 pm-1pm: Pranzul si verificarea e-mailurilor si a conturilor de social media.
1 pm – 3:30 pm: Opriti toate distragerile si concentrati-va asupra proiectelor mari din chestia mea zilnica. (Am un sub-program pentru asta).
3:30 pm-4pm: Verificati platformele de social media si e-mailurile si raspundeti la comentariile cititorului.
4 pm-6pm: Planificati articole noi, faceti fotografii, finalizati lucrurile din lista mea zilnica.

FII INSPIRAT

Spatiul dvs. de lucru ar trebui sa fie inspirant. Nu spun ca ar trebui sa miste muntii, dar ar trebui sa te faca sa actionezi spre obiectivele tale. Deci, iti imbogateste-ti biroul in functie de preferintele tale si tine la indemana lucruri care sa-ti aminteasca pentru ce lucrezi. Atasati o imagine a unui loc pe care doriti sa-l vizitati, citatul dvs. preferat, familia dvs. sau orice altceva care va face sa zambiti! Doar asigurati-va ca va tineti biroul ordonat, profesionist si favorabil muncii.

Recunoaste. Exista momente cand treci prin zilele cele mai proaste la locul de munca, dar exista si zile cand va veti intalni cu colegii dvs. la un pahar de sampanie pentru tranzactii incheiate cu succes si altele. Intelegeti faptul ca la un job exista puncte inalte si joase.

Add Comment